Skip to content
Hong Kong & Macau Free Shipping Over HKD$400*

關於背囊 ......

【 "2017 最佳收納的户外背囊" - Mystery Ranch Stein 62 】

by 小店員 #1 24 Feb 2018 0 Comments

輕量決定一切,大容量背囊都不例外。

近年山系背囊或裝備都追求輕量化,各大户外品牌都爭相以高科技物料製作 "Ultra light" 既登山背囊。一向以用料"扎實",耐磨見稱的Mystery Ranch 都受其 "輕量風" 感染,但 "輕量" 同 "耐用" 兩者究竟點樣取捨?



答案就在於 400D 的防撕裂尼龍 + 碳纖骨架。

僅重 4lbs,11安士的 Stein 62,其實於今年年頭發佈會中亮相時已經備受注目。並在外國著名户外用品網站 "Backpacker Magazine" 中獲得 "2017 最佳收納背囊" 的獎項。該獎項係由一班資深的户外發燒友經實際使用,測試後所點評的,是户外用品界中出名的指標之一。

Stein 62 參考自經典型號 Glacier,拚棄了外層兩邊 "火箭筒" 換來兩邊的 Quick Access 快取間隔,和SpeedZip 大開口睡袋獨立隔層設計。

講真,以大容量背囊來說,當最出色的背負系統 再加上輕量化的物料,真係無得輸。

 


除左輕量,碳纖維骨架,間隔多之外,最大既特色就係頂層 (俗稱: 魚雷倉) 可分拆,配上原本既肩帶,成為一個獨立既細背囊,方便作其他活動用。

呢個設計確實係令人驚喜, 難怪年初既發佈會已經引人矚目。

最大既驚喜,莫過於MR 終於用上碳纖骨架,相信係很多用家的福音。

單靠尼龍物料同碳纖骨架未夠的,骨架下的背板都用上 "通窿"設計,"偷輕"咗之餘,某程度上都透氣少少。

 


對比以往Dana Design既大背囊,新設計終於有頭枕位設定。

我諗呢樣Dana粉會明xd

 


對比其他大背囊,Stein 62既腰帶明顯大小小。

將Stein 62幾個部分分拆開就係咁。

背囊底部的 Speedzip™ 睡袋艙,都是其中一個改良的地方,主要靠入面既小扣分隔。要快取下方物品非常方便! 當然亦可以拆除,用盡所有空間。

好多户外發燒友都鍾意將較大既間隔形容為"倉",呢種外型十足魚雷咁,所以被人稱為 "魚雷倉"

裝上小背囊的肩帶同樣需要用上York背板分隔內層魔術貼。

 


輕便小背囊完成圖。

玩玩下就發現原來細心地用上唔同顏色既小扣,所以拆除再組裝都算方便。

其實外層既小扣設定可扣上冰斧或行山杖,不過小店員用咗把遮作試範。😅

 


另一邊既外袋間隔。

 


一貫MR 特色: 特粗特厚腰帶,相當舒服。

基於以輕量背囊設計出發,用色鮮明,帶扣會較細。

一睇就心心眼既 "真落到底" quick access拉鍊設定。

Prev Post
Next Post

Leave a comment

All blog comments are checked prior to publishing

Thanks for subscribing!

This email has been registered!

Shop the look

Choose Options

Recently Viewed

Close
Edit Option
this is just a warning
Login Close
Close
Shopping Cart
0 items